FULL_TIME

First Line Support Engineer - Anankei

Brussels BE
2020-11-30
2021-01-21

Ben je een gemotiveerde IT Support Engineer met reeds een eerste werkervaring?
Op zoek naar een uitdagende en dynamische werkomgeving?
En ben je geïnteresseerd in Anankei als je trouwe partner gedurende verschillende projecten en opdrachten?

Momenteel zoeken we een Support Engineer, je taken zijn:

- Je biedt specifieke IT-ondersteuning aan de gebruikers. Je denkt mee over de juiste flow die de gebruiker best volgt.
- De aanvragen volg je op en werkt deze volledig af op basis van prioriteit of FIFO (first-in-first-out).
- Je escaleert binnen de eigen afdeling afhankelijk van de aard van het probleem.
- Je krijgt de rol van "single point of contact” voor de geïmpacteerde eindgebruiker of het betrokken team, ook al liggen de problemen buiten het eigen domein.
- Je vormt steeds de link tussen team en eindklant waar nodig.
- Ook administratief volg je de aanvragen correct op.
- Zo ben je ook verantwoordelijk voor nieuwe documentatie en up to date houden van bestaande documentatie.
- Je hebt interesse in media technisch gerelateerde flows en diensten (bv. Videofiles, camera’s, montages)

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

- Je hebt een toepasbare ervaring met Active Directory
- Je hebt aantoonbare algemene werkervaring met Windows 10 en Office 365
- Je hebt ervaring met installeren van applicaties met run as commando’s
- Je hebt ervaring met ITIL manier van werken
- Je hebt ervaring met het voeren van telefonische gesprekken in het Nederlands en Engels
- Je hebt kennis van basisnetwerken (IP – DNS – FQDN – WIFI – LAN – IPv4 – IPv6 – VPN)
- Je hebt kennis van macOS besturingssysteem